Skoč na obsah Skoč na menu

Tvorba web stránok, www stránky, internetové obchody

english version

SEO - časť prvá

 

Môj pôvodný zámer napísať o SEO optimalizácii bol veľmi odlišný od záveru tohto článku. Mal som v úmysle kritizovať jednak celú skupinu ľudí zarábajúcej a zaoberajúcej sa optimalizáciou stránok pre vyhľadávače, ako aj samotnú myšlienku. Ako som sa strašne mýlil.

Chcel som to poňať takým štýlom, že nejaká firma vymyslí a začne poskytovať služby (v tomto prípade Google a jeho vyhľadávač), na to začnú vznikať firmy, ktoré skúšajú a vymýšľajú ako by mohli na tejto službe (google vyhľadávač) zarobiť. Myslel som, že SEO špecialisti , len tušia ako pracujú „google boti“. Svojimi testami sa dopracovali ku nejakým výsledkom a tieto skúsenosti ďalej predávajú, robia prednášky, píšu odborné publikácie a pritom sú to len dohady.

Naozaj som bol presvedčený, že SEO, v tom zmysle ako som ho chápal, netreba. Ale pod touto skratkou sa skrýva omnoho viac ako som opísal vyššie.

V prvom rade je dôležité mať stránku validnú a splniť všetky faktory ONPAGE optimalizácie . To znamená dodržiavať odporúčania, ktoré určuje najmä W3C, ale v neposlednom rade sa držať pravidiel prístupnosti, ktoré na Slovensku vydalo Ministerstvo financií Slovenskej republiky. Tieto nástroje Vám zabezpečia ochranu proti chybám, ktoré môžu návštevníkov web stránok odradiť od opätovného kliknutia na ňu. Túto stránku SEO považujem za základ úspechu. Teraz musím ale poznamenať, že ruka v ruke ide s kvalitným a unikátnym obsahom, pravidelne aktualizovaným.

Ďalej prídu na rad faktory OFFPAGE optimalizácie . Na prvom mieste registrácia do katalógov, na portály s relevantným obsahom, do sociálnych sietí a podobne. Potom nasleduje linkbuilding . Toto slovo ma prenasleduje už dlhšiu dobu a zaujalo ma natoľko, že o tom bude niektorý z ďalších blogpostov.

Samozrejme netreba zabudnúť spomenúť aj platené reklamy, ktoré ale patria skôr do eMarketingu v širšom poňatí ako do sekcie o SEO optimalizácii.

Aby som na záver zhrnul, čo som chcel týmto vlastne povedať. Po nových skúsenostiach SEO hodnotím ako jeden z prvých nástrojov eMarketingu, ktorému treba venovať pozornosť celú dobu podnikania na webe. Neignorovať ho a nezanedbávať.

 

Daniel

 

 

 

 

ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็.

 
 
 
© 2016 CREATE.SK, s.r.o.info@create.skúvodná stránkapodmienky používaniakontaktný formulármapa stránoktextová verziaenglish english